uppdatering = sämst

Som sagt så orkar jag inte uppdatera så himla ofta så de får bli som de blir!
Ska snart iväg till skolan, börjar 9.20 och slutar 11.30!! Men idag så kommer de inte hända så mkt efter skolan, bara ta de allmänt lugnt kan man säga. Igår så åkte jag med Marcus efter skolan och växlade in mina pengar och köpte en sport-bh som kan vara användbart nu när jag har börjat träna igen :) Och den va jätte bekväm att ha på sig! Ja, sen åkte vi hem till mig och va här en stund tills Marcus åkte hem. Kommer inte träffa honom förens nästa helg så de kommer bli tråkigt, men jag ska göra de bästa av den här tiden :) Kanske kommer träffa Jolle eller något, vem vet. Men nä nu ska jag börja röra på mig! Även fast jag har träningsverk i hela kroppen(gymmade igår på idrotten) utmaning? JA VISST!!
Snart e jag blond!
Du e den mest undeerbara personen jag vet, och jag hoppas du vet de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0