True friends

De finns få personer som jag verkligen litar på nu för tiden.
Men ni är iaf bland dom personerna. Och jag e verkligen glad över att jag hamnade i samma klass som er, för annars skulle vänskapen vara den samma. Men ni gör iaf mina vardagar i skolan till roliga minnen som inte kommer glömmas på ett tag. 

Moa: En snäll tjej med sin egna vilja. Bra still och lyssnar på vad man har att säga. Hon är som en lilla syster för mig eftersom aa, alltid glad och när hon inte är de så är de inte kul att se henne nere. Man vill ju vara där för henne, vilket jag alltid kommer vara! Hon har en bra musik smak också om man tar bort dub step.. Men de är inte allt. Även om hon kan vara lite borta ibland så är hon en fin person både på insidan och utsidan.

Carro: En stark tjej som är väldigt frammåt och har bra åsikter till allt. bakar goda kladdkakor och är bra på att lyssna. För henne så finns de inte så finns de många bra saker, men allt går inte att förklara i korta ord, men jag försöker. Hon ställer upp för en när man mår som dåligast, t.ex när man gråter så börjar hon också gråta, inte för att hon bara tycker synd om personer utan för att hon också bryr sig väldigt mkt. Hon har ett stort hjärta och är en värdig vän.

Två fina vänner med ett hjärta av guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0