kiwifågel

Efter skolan idag så mötte jag upp Marcus vid fäbodvägen för att åka till haninge. Där gick vi runt lite och åt paj på docken samt lite till. Drog till game en snabbis och kollade på olika spel, kollade efter något spel till ps3 som marcus hade visat mig men de fans inte.. Så de va lite surt.

Men jag fick iaf veta att sims 3 husdjur har sänkt priset! Pappa ska nämligen fixa de till mig eftersom vi skickade tillbaka dataväskan som jag fick i julklapp. Men iaf, efter Haninge så tog vi tåget vidare mot trångsund för att beställa pizza på oasen! Väldigt goda pizzor där.

Sen åkte vi hem till Macus med pizzorna och kollade på "Shaun of the dead" som vi såg tillsammans på våran första dubbel dejt tillsammans med Angela och Richard för ett år sen ungefär. Väldigt bra film, rekommenderar den verkligen. Efter filmen spelade Marcus lite skyrim medans vi smällte maten.

Sen vart de lite mys i hans säng. Då menar jag halvt sova i hans säng inget annat. Och innan jag går hem så får jag en present av honom. Öppnar den lite försiktigt, en låda. Öppnar lådan och där i fanns de världens gulligaste (kiwifågel) halsband!!!! Blev jätte glad, tack en en gång Marcus! Sen följde han med mig till bussen och nu e jag hemma. De va min dag gott folk :) Kortfattad!!





Kommentarer
Postat av: zwampe

så sött=)

2012-01-26 @ 23:05:46
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0