Sånglektion

Tänkte skriva lite om gårdagen händelser och vad som händer idag innan jag drar iväg på sånglektion.
Igår så hade vi ensambel som vi inte har haft på en vecka eftersom Daniel har varit sjuk, men den gick väl sådär. Glömde bort texten och tappade bort mig osv. Hade inte sovit så mkt, vet dock inte vrf. Men de e skönt att konserten skjuts upp!
..
Sen så efter vi hade slutat så tar vi bussen hemåt. Men Moa, Belli, Carro och Adam hoppade av vid farsta strand för att dom skulle till farsta ock kolla på lite grejer, så jag åker vidare mot skogås för att möta upp marcus.. Men när jag hoppar av bussen så e de 2 tjejer som stannar upp mig och börjar anklaga mig för att ha sagt grejer till en av dom vilket jag inte har gjort. Plus att jag är inte en sån tjej som använder slang så mer än hälften av de dom sa har jag inte sagt. Men jag försökte iaf ignorera dom så jag tar upp mobilen och ringer Marcus för att fråga vart han är och precis då för man en örfil av den ena tjejen! (omoget verkligen) och då frågade Marcus vad som hände och jag berättade så ha sprang typ till centrum. Pratade lite med mamma samtidigt också medans jag väntade på Marcus.
..
Sen gick jag och Marcus hem till mig och kollade på björn bröder! Jätte längesen man såg den. Åt lite naturgodis samt drack cola. Tackar aldrig nej till de liksom! Somnade iaf vid 23, var helt utslagen igår så aa de va rätt skönt att somna tidigt!
..
Idag så blir de att vara kvar i skolan på filmkväll fram tills klockan 19. De bjuds på gratis pizza!! Woop woop! Men efter filmkvällen så kanske jag hjälper till lite i skolan också eftersom det är öppet hus för er som söker till gymnasiet, så kom gärna förbi en sväng e ni snälla.
..
Ja men jag tror att de va allt jag hade att säga just nu, va tvungen att skriva av mig lite. Plus att de här är en bra tidsfördrift! Dock börjar jag inte förens om 15 minuter. Men ni får ha de så bra sålänge så hörs vi nästa gång som jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0