Glad alla hjärtans dag!!

Hej på er, länge sen sist!!
Hoppas att ni har haft en trevlig dag, för idag är de ingen vanlig dag! Ja, men kom iaf nyss hem från Marcus. Åkte hem till honom efter skolan för att han hade fixat en överraskning för mig :D Och när jag kommer fram så har han bakat kladdkaka och lagt en ros på bordet samt cola! Mys mys :D Spelade lite tillsammans (haha kul grej) Myste och såklart åt kladdkaka! Prövade ett par täckbyxor också eftersom jag ska åka skidor på torsdag så fick låna ett par av Marcus. Men sen åkte jag hem vid 18.49 och åt middag. Stekte upp de sista av woken som jag köpte ^^ Mumma! Nej men nu ska jag göra annat så ni får ha de bra sålänge! :) Förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte direkt något att skriva om.
Bilder!!!




¨

Sista bilden vart sne men de går inte att fixa så skit samma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0