Big brother

Ska snart iväg och möta Olle och Moa vid tåget för att senare hämta upp Carro och Sandra i årstaberg!!!
För vi ska nämligen på premiären av Big brother!!! Maha, visste ni att Hanna Widerstedt ska vara med iår?? Jag tror nog att de kommer bli rätt intresant även om hon e värre än kissie med de hon skriver och säger i sin blogg... T.ex de här med att hon hatar svenskar och har fobi för fattiga människor.. Aja undra hur allt de här kommer sluta.. Hoppas ni kollar ikväll på Big Brother och kanske ser mig Moa Carro Sandra eller Olle! Allt börjar kl 20.00 på kanal 11 tror jag att de är. Hörs senare!!
Om jag ska va ärlig så är hon den mest vidrigaste personen som finns på alla sätt och vis...


Kommentarer
Postat av: Ralle

Hoppas ni får det trevligt!

2012-02-19 @ 19:04:04
Postat av: Katina Wiberg

Varför är hon det? För att hon vill knulla? Hon står iallafall för vad hon vill. Hon är cool som går emot normen! Annars anses det fel av en tjej att säga att hon är kåt, eller att hon vill knulla. Men för killar är det helt okej! Det är vidrigt!

Dock nedvärderar hon människor och det tycker jag är fel. Hon tycker sig vara bättre än alla andra. Hade hon tagit bort den sidan av sig själv hade jag fan beundrat henne!

2012-02-25 @ 15:34:34
URL: http://katinawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0