"What's wrong with you?!" He yelled. "Everything!" Rowdy yelled back.

Ett litet citat från boken "The absolutely true Diary of part-time indian" Som vi läser på engelskan.
Vi skulle ha vart klara med den idag egentligen men jag har inte riktigt hunnit med tanke på att jag har haft massa andra läxor också... Aja, vaknade för 50 minuter sen, så ja jag är något trött just nu. Får se om jag somnar på bussen eller inte idag. Somnade nämligen kl 3 inatt för att jag hade jätte svårt att somna(drack en powerking så att jag kunde sitta uppe en stund och läsa i boken) och de va nog inte så bra att jag drack en powerking kl 22.00 igår.
Men ja, vad ska jag mer prata om????
Börjar kl 9.20 idag med Engelska så de e ju kul, fast nä. Fast kommer va i skolan ungefär 8.30 och äta frukost med några från klassen. Och jag är redan klar, har fixat mig, klätt på mig osv. Alla böcker är ner packade så jag behöver inte direkt stressa idag ^^ 

Måste bara berätta en sak om lördag.
För då ska jag nämligen till skolan och ha konsert för alla 96or som kommer på öppet hus! Så ni som håller på att söka till gymnasiet kom gärna dit då :) Mer info hittar ni på www.huddingegymnasiet.se
Men nu så ska jag ta de lugnt en stund innan jag ska till skolan så vi hörs senare idag kanske :D Här får ni 2 nya bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0