Mobil bloggning

Ligger i sängen med datan framför men orkar inte logga in på bloggen igen.

Har iaf prc hart världens konversation med en 97a.. Aja sånt ska man inte ta upp i en blogg(tror ni fattar). Sen så har jag ju fixat ny design som jag sa tidigare. Har käkat middag osv :) och nu sp tänkte jag ta och läsa lite i engelska boken så att man blir klar med den :)

Väntar just nu också på att Marcus ska sätta sig vid datan igen så att vi kan snacka lite eftersom de nämligen e spinoff tävling igen på fredag vilket jag förhoppningsvis ska gå på :D

Kom på en grej, har klagat skit mkt på att jag inte har en dörr till rummet utan ett draperi, men jag har faktiskt vant mig vid de :) ingen dörr som låter mitt i natten när man ska på toa osv. Plus att de blir inte lika kvavt i rummet om nätterna :) Haha vrf pratar jag om ni dörr??? X) Aja.

Ne men nu ska jag ta och sätta igår med boken sp vi hörs senare!!!
Här kommer lite bilder :) fick
Min biobiljett idag :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0