Ligger så skönt i min säng

Ligger just nu i min säng och snackar med Marcus i Skype :D lite sådär haft kul. Nej men idag va de första dan i skolan, helt okej faktiskt, ny kulle i klassen samt tråkiga lektioner plus att man svenska lektion (första lektionen på måndagar) var inställd, kult liv man har... Efter skolan så drog man hem till Stella vilket var längesen :D vi tittade på south park och åt mackor med jordnötssmör xD haha smackade salta jordnötter x) men nu tänkte jag lägga in lite bilder från idag och från helgen!!! (orkar inte koppla in mobilen till datan så bloggar från mobilen ..)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy vilken enkel matte, det där är liksom en sjukt liten del i en normal uppgift för mig. Vill också ha så där! :)

2011-11-29 @ 17:52:35
URL: http://sofieferb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0