Ett ända ord kan bli till något större

Hejsan alla ivriga människor där ute!
Då menar jag dom som väntar på att de ska snöa! Nej men Hej allihopa :) Sitter i min säng och tittar på nån film som går på tv, vet inte vad den heter men den e bra iaf :D Har prc duschat också samt haft en fixa-mig-själv-stund. Så nu är jag redo för skolan imorgon helt enkelt :)
Sov hos Marcus i helgen även fast man har haft världens mensverk ska inte gå in på detaljerna. Men de va mysigt ändå, vi tittade på massa filmer bl.a: Harry potter and the deathly hallows 2, American virgin och 2012. Bra filmer!
Sen idag så drog jag till centrum för att möta Angela och få pengarna från Big Brother! :) Så aa köpte lite godis cola och Powerking. Nej men har inte så mkt mer att berätta så lägger in en liten bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0