dags att dra sig mot skolan snart

Studiedag...
Hur kan de vara studiedag om man måste till skolan för att ha utvecklings samtal med sin lärare kl 11 på morgonen och sen vänta några timmar för att ha sånglektion .... De borde inte räknas som studiedag tycker jag.
Men iaf. Är fullt klar och redo för att dra mig till skolan för att ha utv samtalet och sånglektionen, mellan de så ska jag och Carro i min klass dra till Huddinge C och leta efter helg jobb/deltidsjobb. Vi tyckte att vi behövde tjäna lite pengar xD Haha, men de e ju snart ju så de kan behövas trots allt :) Tror dock inte att man hinner får några pengar från tills jul..
Efter sånglektionen så drar jag mig hemåt för att börja räkna lite i matten och skriva om min Eng uppgift så att jag kan få lite bättre betygs sättning på den. Sen kanske man ligger i sängen och sover en stund vad vet jag :) Nej men nu ska jag dra! vi ses!
Full laddad mobil CHECK!

Kommentarer
Postat av: elin

su har sån snygg header ;)

gör su gratis headers och design åt folk?

svara gääärna i bloggen :D

kram!

2011-11-11 @ 06:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0