SNÖ!

Maha äntligen får man lite julkänsla!
Igen jul utan snö you know :) Föresten, GODMORGON på er! Sovit gott?? de har iaf jag. Ska mot bussen om en halvtimma ungefär för att ta mig mot skolan, hoppas de bara inte är för kallt ute.
Om några veckor så e de julafton, och dan efter julafton så åker min älskade Marcus till Austrailien och sedan Nya Seland :( Kommer sakna den lilla filluren! ÅÅÅH. Så innan han åker kommer jag tillbringa ganska mkt tid med honom så ska sova hos honom i helgen igen! Vi ska ha typ myskväll kan man säga :D
Sen vet jag inte vad som händer i resten av veckan men hoppas att de är något kul :) Nä nu ska jag fixa de sista och dra så vi hörs!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0