Sångprov!

Sitter just nu med Moa i M14 och övar på våra låtar!
Ska nämligen ha sångprov kl 12.20 sen slutar jag 12.30 :D Kul att man bara har lektion i 10 minuter, min ända lektion också... Men ändå så var man i skolan kl 8.30 xD appropå de.. Jag vaknade kl 7 och tog 7.05 bussen när jag egentligen skulle ta den som gick 35... Kul! Så jag väntade en timma på att min buss skulle gå. Så jag följde med mamma och lämnade Lucas på dagis :)
..
Men efter skolan idag så ska vi nog repa en stund tror jag, sen ska jag köpa Marcus julklapp :D JUSTE!!! Fick en julklapp av Belli idag!!! Fick en marabou ^^ Jätte gullig! Haha, bara de gjorde min dag liksom :) Jag e något nervös just nu :( Aja ska kolla in fb innan jag börjar så vi hörs!!! :)
..
Tack Belli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0