känner att jag behöver skriva av mig lite

Att sitta i mitt rum ensam är något av de värsta jag vet, speciellt när man har mensverk och mår dåligt.
När du sa förut att du skulle åka iväg en stund under jullovet så tänkte jag en vecka max.. Men så vart de inte utan de blev en månad, och under den här månaden skulle inte kan kunna kontakta dig på något sett, och de känns som om jag redan har gett upp. De gjorde jag redan på tågstationen hem från bion igår när du var på flygplanet. Då föll tårarna ner från kinden som egentligen var menat till när du sa att du skulle vara borta i 1 månad. Mådde så himla dåligt pga de. Men jag vet iaf att du kommer hem, men de e ändå svårt att ta sig i kragen och inse de. Jag vill veta hur du mår, jag ville kunna krama dig en gång till innan du åkte. Men så vart de inte. Tänker just nu på dig och vill att du kommer hem, för jag saknar dig.



Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]

tänker och tycker synd om dig! Men du är stark och klarar detta! puss & kram

Denise <3

2011-12-28 @ 21:47:17
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0