Headbanga = Ont i nacken efter

Som sagt en helgalen kväll!!
Efter skolan så åkte jag och Carro hem till mig och sjöng lite karaoke samt fixade carros hår :D Sen så drog man iväg till centrum och mötte upp Ralle i centrum :) Hela kvällen spenderade vi på Rockvilles julavslutning tillsammans med Marcus, Zaga, Olle, Moa, Richard, Jesper, Leo, Marre och många fler :D Bra musik och bra stämning!
Och i slutet så spelade Jesper och hans band "They Speak Sumerian", as grymma! Så vi headbangade i typ 10 minuter till deras 2 låtar(varje band hann bara med 2 låtar under kvällen). Så nu när man är hemma så har man en liten handduk med 10 isbitar runt nacken.. Har skit ont och har fått nackspärr.. Så jag kommer ha ont imorgon :)

Men aa de ska inte stoppa mig från att ha en bra kväll :) men nu ska jag titta på film och dricka julmust samt äta pringles!! hare bra :)
Tack alla ni som va på rockville idag och gjorde kvällen awesome! :)
min nacke = ajaj :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0