God jul!!!

Ja jag vet jag är dålig på att skriva i bloggen.
Men tänkte iaf berätta lite om idag. Vaknade kl 6 för att åka med Moa och Olle till ett ställe sen efter en timma drog man hem igen och sov, vaknade vid 13.30 ungfär och fick veta att man skulle vara hos farmor inom 30 minuter.... Så jag fick ju såklart panik och klär på mig(haha gick i mjukisar) och fixar håret. Sen va de bara att börja rulla mot farmor. När vi va där hela familjen plus släkten så hade vi julfika och firade Lucas som fyller 5 år. Grattis Lucas!!! :D Aa och så pratade man väldigt mkt om olika saker och hade trevligt. Efter sisodär 3 timmar så gick alla hej medans jag mamma och Lucas gick till centrum för att handla mat. När man va hemma så va de bara att börja äta.. Sen vid 20.00 ungefär så drog jag till Moonlight för att möta Jolle och Sandra som hade varit och julhandlat. Gjorde dom sällskap medans dom åt. Sen drog vi hem till Jolle och packade in massa julklappar och gjorde dom fina. Sen typ när klockan va 23 så drog jag hem :) Senare klockan 1 - 1.30 så började vi fixa med julgranen och den blev klar vid typ 3.. Och nu ligger jag här i sängen helt sliten men ändå rätt så pigg... Aja imorgon kommer Marcus hit vid 12 och ska hjälpa mig att göra brända mandlar så de ska bli kul!!! Vi hörs mer imorgon :) kommer säkert massa bilder!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0