första inlägget och godmorgon

De va ett tag sen man bloggade här på blogg.se
Men nu ska jag börja igen :D Man kan ju göra sjukt snyggare designer här så jag e kvar :) Mina bloggar innan har varit amst.blogg.se och andreatangen.myshowroom.se och jag hoppas att ni även har följt dom! :) Som sagt är så är jag inte så jätte bra på att uppdatera, men jag ska skaffa en app till min Iphone så att jag kan blogga från min mobil medans jag är på vift nånstans långt ifrån min data!

Så vad gör ni denna mörka men ändå vakra morgon? Sitter ni kanske vid datan som jag äter lite frukost kanske? Jag ska iallafall som sagt äta frukost i skolan. Mycket godare frukost där, plus att jag får träffa alla mina kompisar som jag har träffat dom senste månaderna i gymnasiet :D
Nej men jag tänkte ta och fixa mig lite extra så får vi höras senare! Ska lägga upp en bild åt er så att bloggen inte känns allt för tom.

Idag firar även jag o min kille Marcus 9 månader tillsammans, ska åka iväg idag och köpa en present till honom. Men vad?? De får vi se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0