Saker ni kanske inte visste om mig

  • Jag är extremt mörkrädd och sover med lampan tänd om nätterna.
  • Jag använder knappt smink, bara maskara.
  • Jag ska på utredning för ADHD.
  • Jag får panik när mitt rum e stökigt men orkar inte göra något åt de.
  • Äter varken frukost eller lunch ovh ibland brukar jag skippa middan.
  • Jag är beroende av sims spelen.
  • Jag blir väldigt lätt gråtfärdig när de gäller någon jag älskar.
  • Jag har 2 hål i min högra fot.
  • Jag är latheten själv.
  • När någon smsar eller skriver till mig så brukar jag oftast inte svara.
  • Jag verkligen älskar att gå i en estet klass, man hör verkligen hemma där.
  • Jag älskar romantisk/depp musik som beskriver ens känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0