Hemma från shopping!

Kom nyss hem från huddinge, hade simning på idrotten idag samt att man åkte till huddinge Centrum efter och shoppade lite!!
Köpte bl.a en present till Marcus men kan inte skriva vad för jag vet att han läser min blogg då och då ;) Sen så köpte jag 2 par örhängen, ena e sånna där ear cuff och dom andra e små siraler, jätte söta! Samt att jag köpte en ny mascara eftersom min andra e slut. Och så har man ätit på subway! Fett gott, längesen man åt där måste jag säga :( Men de va värt de, för hemma hos mig åt som pytt i panna, usch gillar inte de så mkt. Men nu så sitter jag iaf vid datan, kollar in FB och ska nog kolla på Glee så småning om :) Nä men ska ta och göra något nu, spela sims kanske? Vet inte riktigt.. Men vi hörs senare för orkar inte skriva så mkt just nu :)
Inköpt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0