film mys

Kollade nyss på en skräckis som var helt okej faktiskt.
Lite läskiga hoppa till scener och så men de skadar ju inte! Har vant mig vid sånt eftersom filmerna e inte på riktigt utan de e skådisar som sminkar sig för att se läskiga ut. Så nä, inte läskigt. Men funderar på om man ska ta och sova nu så man slipper vakna klockan 3 idag igen, som jag har gjort hela lovet...
Imorgon så ska jag iaf kanske träffa Carro, Christoffer, Moa och Olle. Men vet inte riktigt om de blir av för ingen vet vad vi ska göra haha. Men vi får se hur de blir, annars blir de väl att tillbringa dagen åt att plugga matte som idag, och fixa så att man har en garderob. Aja nu ska jag lägga ifrån mig datan och titta på tv! Undra om de finns något spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0