Slut på de roliga

Vilken dag..
Missade 2 lektioner idag pga att jag ringde runt en massa på morgonen.. Sen på svenskan han jag göra klart en hel del. Och nu ar jag slutat!!!
Ska vänta til klockan halv 2 ungfär sen åker jag hem till Marcus. Vi ska nämligen åka skridskor idag kanske :D Jätte längesen man gjorde de, doc lite läskigt att vi ska åka vid sjöängen.. Tänk om isen går sönder!! Aja, ikväll blir de lite fredagsmys samt att jag ska fixa lite överaskningar till mig och marcus! Så vi får se vad de blir :)
Ja här dunkas de musik för fullt, Olle och hans jvla dubstep.. Huvudverk på direkten xD Aja kul är de ändå.. Asså jag har inget att skriva om så vi får höras senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0