Ha den äran!

Först vill jag bara säga Grattis till en i min klass som fyller år idag!! Grattis Grattis 18 bast idag då! :) Hoppas du kommer få en riktigt trevlig dag idag Denise!!! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg! :)
(lånad från hennes blogg)


Så! förlåt om jag inte har bloggat på ettt tag, men är inte på världens bästa humör eftersom jag ligger efter i skolan något regält, har varit på massa möten inför utredningar, varit på UM osv osv.. Så har varit väldigt stressad dom senaste dagarna.
..
Men igår så var jag iaf med Jolle! Gjorde egna sämlor och proppade i oss dom. OM NOM NOM NOM! Haha, aja, och så kollade vi lite på "One Tree Hill" som jag älskar tack vare henne (tack jolle).. Och ja, de har väl inte hänt så mkt mer efter skolan idag.. Gick hem och sov kan man väl säga haha. Nej men vi får höras för nu ska jag till skolan!!! Cya ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0