Inte bloggar på länge

Som sagt, jag har inte bloggar på ett tag vilket jag har fått klagomål om, men nu e jag här.

Sitter just nu och väntar på Moa så att vi kan ta bussen till skolan och äta frukost där :D

Lunch konserten gick bra, va nervös plus att min hals vägrar samarbeta den här veckan, tror nog att de e tack vare moa's dricka som jag fick smaka på i fredags tror jag att de va x) hon hade ju varit sjuk den veckan så de kanske inte var så smart av mig!

Sen nu idag händer de väl inte speciellt antar jag, alla har gått och snackat om att vi inte har några lektioner idag :o lycko mig i så fall!! Har typ nästan aldrig lektioner.. Appropå skolan, igår så vart jag inblandad i ett bråk.. Och jag som e så himla överbeskyddande ska ju såklart hoppa in och hjälpa min kompis.. Och då vart man en del av de.. Aja personen var inte världens smartaste kan jag säga.

Nä men nu e de sisådär en kvart kvar tills bussen går, och Moa kommer väl om 5 min, så jag behöver inte vänta så länge :D

Har ni märkt att dom har börjat jul pynta i vissa centrum lite var som helst?? Saknar julen!!! Så aa ni får en liten ljus bild som kanske på minner om vintern :)


Kommentarer
Postat av: Carro

fiin bild :D hehe <33

2011-11-26 @ 23:36:45
URL: http://carrmizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0