Today is today and yersterday can stay that way

Godmorgon alla pigga och glada! Idag är de lucia om jag inte tar fel.
Nu på morgonen ska alla esteter anordna julfika för esteterna :D Myspys sådär. Så har fixat tomteluva och så har man fixat håret med en fläta :) lite enkelt bara. Igår så hände de inte så mkt, va hemma och tog de lugnt, sen senare på kvällen hände de lite saker :/ Men de tar jag inte upp här för de är privat!
..
Men hoppas den här dagen blir rolig, inte bara för att vi har ensambel utan också för att jag inte hade så kul igår när jag kom hem från skolan, med tanke på att jag sover så dåligt! xD Hade jätte svårt att ta mig upp ur sängen imorse igen, trodde jag skulle komma försent! Men kom på sen att jag ställde väckar klockan på 5.00 - 5.10 - 5.20 - 5.30 - 5.40 - 5. 50 haha xD Jag e svårväckt som ni märker xD Haha, aja ska ta och borsta tänderna nu och dra mot bussen så vi hörs!! :D Ha en bra Lucia idag också :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas du haft en fin luciadag! :-)

2011-12-13 @ 20:05:22
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0