Att plugga historia är nog något av de värsta jag vet

Sitter just nu och skype:ar med Carro och försöker göra historian utan någon som helst fakta text.
Och ja jag har fastnat så jag börjar blogga ist.. Nej men jag behöver en liten paus för e ganska trött x) Imorgon e de fredag och de innebär att jag ska sova hos Marcus :D Vi ska typ se på Idol finalen på tv och äta kladdkaka med glass :D Nom nom.. haha xD
Hade simning idag på gympan och jag måste säga att de var något av dom jobbigaste simpassen jag har haft, flyta på rygg i 12 minuter, göra cykel tramp i vattnet i typ 12 minuter utan att använda armarna, 8 längder(inte så jobbigt) och sist men inte minst livräddning(dyka från en endan av poolen simma snabbt till andra sidan, plocka upp en ring och lägga den på kanten och sedan simma tillbaka med personen man ska rädda) och man skulle göra de på 1.30 minuter och jag fick tiden 1.31 ... Kändes lite onödigt att de var 1 minut, men men.
Nä nu ska jag ta och snacka med Carro igen så vi hörs :) Ni får nu också lite bilder som jag Denise och Carro tog på rasten innan idrotten.(klicka på deras namn för att komma till deras bloggar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0